NL 2017 Banner coffeepro nl 505x85px NL

L'OR op tournee langs Hudson's Bay

12 september 2017

L'OR op tournee langs Hudson's Bay

Vanaf vandaag zijn de nieuwe L’OR aluminium koffiecapsules verkrijgbaar bij alle vestigingen van Hudson’s Bay in Nederland. Om de Hudson’s Bay bezoeker kennis te laten maken met L’OR organiseert het koffiemerk een STUDIOS tour langs de verschillende warenhuizen met een interactieve ‘How L’OR are you’-installatie en een L’OR Tasting Bar. De tour is vandaag gestart in Breda, waarna de STUDIOS installatie elke drie weken in een ander filiaal komt te staan.

Het uitgebreide koffie-assortiment van L’OR wordt met de interactieve installatie bij Hudson’s Bay een belevenis. Bezoekers die voor de opvallende ‘How L’OR are you’-installatie staan, worden vastgelegd op het digitale scherm dat bestaat uit kleurrijke L’OR capsules. Deze ‘pixels’ vertalen de look van de bezoeker in de verschillende smaken van L’OR. Zo ontdekt de bezoeker op een leuke manier welke koffie het beste bij hem of haar past en kan de klant deze gelijk proeven bij de L’OR Tasting Bar.

EEN KOFFIEMATCH 

“Met de uitbreiding van de L’OR verkooppunten, kunnen we nóg meer koffieliefhebbers bereiken. We geloven dat de doelgroep van Hudson’s Bay – millennials die kiezen voor kwaliteit – goed past bij de premium koffie van L’OR. Met de STUDIOS maken we op een interactieve manier een koppeling tussen fashion en koffiesmaken. Bezoekers van het warenhuis maken zo op een originele manier kennis met de gouden koffiestandaard van L’OR”, vertelt John Brands, general manager Jacobs Douwe Egberts Nederland. Jacco van der Steen, Directeur Marketing & Merchandising van Hudson’s Bay zegt: “Wij zijn blij een kwaliteitsmerk als L’OR te ontvangen in Hudson’s Bay. We bieden stijlvolle premium producten aan en daar past de koffie van L’OR uitstekend bij. Bovendien voldoet de reizende interactieve STUDIOS installatie aan onze wens om telkens opnieuw een belevenis te creëren voor onze bezoekers.”

De STUDIOS tour doet in totaal zes locaties aan tussen september en eind januari 2018. Na Breda volgen Den Bosch, Den Haag, Maastricht, Rotterdam en Amsterdam.

Coffeepro-het platform voor de koffiewereld